Citrusdal | Clanwilliam | Graafwater | Kompas Gemeente Vredendal | Somerset-Wes

Preke

Dood en die hiernamaals

Daar is niks boos of duister wanneer ‘n gelowige die tydelike met die ewige verwissel nie. Sterwe is wins! Ons het die wedloop voleindig! Ons word met ons Here, en geliefdes verenig! Ons treur dus nie soos die wat nie glo nie! Die vraag is egter: Wat gaan ons doen vir ewig? Hoe lyk dit in die hemel? Wat beteken Rus In Vrede? Om mense te laat uitsien na die hemel, moet ons praat oor die hemel.

Lees verder »

Die herkoms en betekenis van die nagmaal

Ons bestudeer die Seder Maaltyd, of Pasga Maal waartydens Jesus die nuwe verbond – Nagmaal inisieer. Hierdie Joodse maaltyd en Familie Fees te herdenking van die Joodse verlossing uit Egipte is volop beeldende simboliek met die oog op die Messias, Jesus die ewige Verlosser!

Lees verder »

Die gekruisigde lewe

Ons is die mooiste mense wanneer ons selfloos liefhet! “As iemand my volgeling wil wees, moet hy sy eie belange prysgee en die kruis dra soos ’n mens wat ter dood veroordeel is, en saam met My kom.” Die Lewende Bybel – Mat 16:24

Lees verder »

Die vyeboom in die wingerd

Het jy al gevoel ‘nou waarom is ek tussen dié mense?’ Sedert die ontstaan van Israel staan God se mense soos ‘n vyeboom in ‘n wingerd. Abraham, Isak, Jakob, Josef in Egipte, Daniel in Babilon, Ester in Persië, Paulus in Rome. Wanneer ons, onsself skielik in die vreemde, tussen vreemde mense bevind. Moet ons vrug dra! Watter vrug soek die Here by ons as gelowiges, in ‘n wêreld wat toenemend hulle geloof grondves op die wetenskap, modernisme, populisme en self-beskikking. As sout en lig (Mat 5:13-14) preserveer ons die samelewing teen verrotting en totale verval… nou is die tyd vir strategiese posisies van invloed en gesag.

Lees verder »

Die ‘Ek Is’ Beginsel

Die ‘ek is’ beginsel – God se teenmiddel teen minderwaardigheid. Die mees belangrikste uitspraak in jou lewe begin met: “Ek is…”. Jesus se versoeking het

Lees verder »

Die Krag van Goddelike Self-beheersing

Die vermoë om nee te sê, terug te hou, plesier en beloning uit te stel is sinoniem met koning-wees, nobiliteit en volwassenheid. Dis inderdaad baie moeiliker as emosionele impulsiewe oorgawe aan luste en drange, maar dit is wat ons juis onderskei van ons dierlike instinkte. Jesus is ‘n perfekte voorbeeld van onthouding, terughouding en self-dissipline – word in HOM bemagtig om ook koninklik te oorwin in dié LEWE.

Lees verder »

Die Ekstase van die normale Christelike Lewe.

Filippense 4:4-9 is gelaai met praktiese riglyne vir REGLEWE te midde van moeilike tye. Die lewe was nog nooit maklik nie. Elke dag is vol uitdagings, wat ons moet oorkom. Baie mense probeer die LEWE ontsnap op vele maniere… om later te ondervind ons vlugtog het net sake vererger… Die Jesus KULTUUR en LEWE ontsluit ‘n innerlike geluk en vreugde wat mens anker en versterk te midde van die moeilikste van tye.

Lees verder »

7 Maniere om geestelik Fiks te Bly

Ons almal besef dit is nou die tyd om ons immuniteit op te bou, en dat maskers en sosiale distansie nie genoeg is om Covid 19 te voorkom nie. Geestelike fiksheid is ‘n waardevolle en betekenisvolle manier om jouself te pantser teen veelvoudige siektes.

Lees verder »

Behou geestelike fokus in tye van onrus.

Ons leef tans in ‘n wêreld van miljoene opinies en agterdog oor geheime sameswerings, emosioneel gelaaide waarskuwings, grootskaalse verwarring, teenstrydige navorsing, kommer oor inperking maatreëls, diskriminerende persoonlike aanvalle en opswaai van aanranding en geweld!!! Mens hoor elke dag van meer egskeidings, gesinsgeweld, en gesonde mense se sterftes. Hoe hou mens FOKUS? Hoe kry mens goddelike INSIG? Nou meer as ooit is dit nodig dat ons, ons geestelike sintuie sal verskerp in die daaglikse stryd, om fokus op Jesus te behou.

Lees verder »