Citrusdal | Clanwilliam | Graafwater | Kompas Gemeente Vredendal | Somerset-Wes

Preke

Die Hoofpriester kry Skoon Klere

Verklaar genade, genade oor berg!
“Wie is jy, groot berg? Voor Serubbábel sal jy tot ‘n gelykte word! En hy sal die sluitsteen te voorskyn bring onder uitroepe van:
Genade, genade oor hom!” SAGARÍA‬ ‭4:7‬ ‭AFR53
Vind uit hoe berge gelyk gemaak word deur die genade wat God werk

Lees verder »

Die gevaar van mis-interpretasie en wat om te doen daaromtrent

Die gevaar van mis-interpretasie en wat om te doen daaromtrent. Die meeste gelowiges hoor reg, maar interpreteer wat hulle gehoor het soms verkeerd. Ons lewe in ‘n inligting revolusie, wat is waar? Wat kan ek glo, en wat moet ek ignoreer. Selfs die Bybel word soms verkeerd aangehaal om self te regverdig. Leer hierdie Sondag hoe om BYBELSE Christus-gesentreerde verantwoordbare metodes te gebruik van Interpretasie.
SKRIF: 2 Tim 3:16-17

Lees verder »

‘n Heilige Kerk = ‘n Gesonde Samelewing

Nog nooit in die geskiedenis was daar herlewing as gevolg van ‘n politieke party, ‘n nuwe toonaangewende sakeonderneming, of ‘n deernis gedrewe NGO nie. Herlewing gebeur in die kerk waar mense hulle harte na die Here bekeer, en saam God se oplossings vir die wêreld se nood demonstreer!

Lees verder »

Christus die som-totaal

In tye van onsekerheid, onstabiliteit en trauma is die LIGGAAM van CHRISTUS geanker in ‘n vaste sekerheid in die alles-oorheersende oppergesag en heerskappy in Christus ons HERE!

Lees verder »

Hanteer Emosies Beter

Leer van Professionele Atlete Die lewe is onvermydelik kompleks en uitdagend. Daar is daagliks struikelblokke wat ons nodig het om te navigeer. Net soos branderplankryers,

Lees verder »

Dood en die hiernamaals

Daar is niks boos of duister wanneer ‘n gelowige die tydelike met die ewige verwissel nie. Sterwe is wins! Ons het die wedloop voleindig! Ons word met ons Here, en geliefdes verenig! Ons treur dus nie soos die wat nie glo nie! Die vraag is egter: Wat gaan ons doen vir ewig? Hoe lyk dit in die hemel? Wat beteken Rus In Vrede? Om mense te laat uitsien na die hemel, moet ons praat oor die hemel.

Lees verder »

Die herkoms en betekenis van die nagmaal

Ons bestudeer die Seder Maaltyd, of Pasga Maal waartydens Jesus die nuwe verbond – Nagmaal inisieer. Hierdie Joodse maaltyd en Familie Fees te herdenking van die Joodse verlossing uit Egipte is volop beeldende simboliek met die oog op die Messias, Jesus die ewige Verlosser!

Lees verder »

Die gekruisigde lewe

Ons is die mooiste mense wanneer ons selfloos liefhet! “As iemand my volgeling wil wees, moet hy sy eie belange prysgee en die kruis dra soos ’n mens wat ter dood veroordeel is, en saam met My kom.” Die Lewende Bybel – Mat 16:24

Lees verder »

Die vyeboom in die wingerd

Het jy al gevoel ‘nou waarom is ek tussen dié mense?’ Sedert die ontstaan van Israel staan God se mense soos ‘n vyeboom in ‘n wingerd. Abraham, Isak, Jakob, Josef in Egipte, Daniel in Babilon, Ester in Persië, Paulus in Rome. Wanneer ons, onsself skielik in die vreemde, tussen vreemde mense bevind. Moet ons vrug dra! Watter vrug soek die Here by ons as gelowiges, in ‘n wêreld wat toenemend hulle geloof grondves op die wetenskap, modernisme, populisme en self-beskikking. As sout en lig (Mat 5:13-14) preserveer ons die samelewing teen verrotting en totale verval… nou is die tyd vir strategiese posisies van invloed en gesag.

Lees verder »